معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

معماری داخلی و پلان ساختمان , آخرین اخبار معماری و معرفی معماران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ، محوطه سازی ، دفاتر اداری و تجاری ، کناف و نور مخفی ، کاغذ دیواری و

سرپناه تیل؛ چشم اندازی پانورامیک به اقیانوس آرام


صاحبان خانه یک سرپناه برای آخرهفته هایشان درخواست کردند. آنها یک خانواده ی آلمانی-شیلیایی هستند. خط ساحلی صخره ها با 10 کیلومتر طول و 200 متر ارتفاع جایی که هیچ ساختمانی موجود نیست، در این منطقه به چشم می آید. مردم این ناحیه جلبک و غذاهای دریایی شیلی برداشت می کنند. دسترسی به ساحل توسط مسیرهای دشواری زمان زیادی برای رسیدن به ساحل را به خود اختصاص می دهد.

این خانه در یک نقطه ی خاص از صخره با شکاف هایی به سمت غرب، شرق و شمال خانه که یک وضعیت جزیره ی را تولید کرده، قرار گرفته است. این خانه با مدول های چوبی چنانچه تمام اسکلت (تیرها و ستون ها) قابل مشاهده هستند، طراحی شده است. تمام اسکلت با کربولینیم(به رنگ سیاه) اشباع شده، و پوششی از قهوه ای تیره بر بدنه ها ظاهر شده است. فضای داخلی با دیوار و سقف سفید پردازش یافته و کف از چوب ساخته شده است. ساختار در مسیری ساده تنها با چوب و کارگرهای بومی ساخته شده اند.

دو اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه در یک فضا در نظر گرفته شده اند. در طول روز این اتاق ها کاربری های انعطاف پذیری تولید می کنند. در شب، درب های بزرگ حریم فضایی را فراهم می کنند. ابعاد این حجم 6 در 12 متر است. تراس ها به سمت غرب، شمال و جنوب برای جذب نور خورشید طراحی شده اند. در این تراس ها از اسلایدهای 2 در 6 اینچ و یک اسلاید 2 اینچ جدا از یکدیگر تولید کرده، و سایه های را به بافت می دهند. بر روی بام یک تراس 100 درصد آفتابی است.

به سمت جنوب، در اینجا یک "کوبا" یک گونه از جکوزی های چوبی که آب آن با آتش گرم می شود. این "کوبا" با رمپ به اتاق مهمان متصل می شود. سایت مطرح شده بسیار قوی است، و در غرب اقیانوس آرام از نقطه ی مرتفع چشم اندازی به جهت شمال، جنوب و شرق به سوی صخره ها ارائه می دهد.

 


 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد